ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint Vásárló (fogyasztó) a  tintaestoner.hu/webaruhaz címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben Vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Webáruház üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: IMEXIS kft.

  • Székhely: 6791 Szeged Gyalu u. 9.

  • Adószám: 11396703-2-06

  • Cégjegyzék szám: Cg. 06-09-004642, Csongrád Megyei Bíróság Cégbírósága

  • Szerződés nyelve: magyar

  • Elektronikus elérhetőség: info@tintaestoner.hu

  • Telefonos elérhetőség: +36-20-310-9177, +36-62-462-565 

  • Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: NAIH-64848

  • Számlaszám:  57400217-10136908-00000000 PILLÉR Takarékszövetkezet

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: Üzemeltető.

Kérjük, hogy kapcsolattartásra elsősorban az ügyfélszolgálatunkat használja,
az Üzemeltetőnél ügyfélfogadás csak előzetes időpontegyeztetés alapján lehetséges !

2. Az Üzemeltető ügyfélszolgálata:

Az Üzemeltető ügyfélszolgálatot működtet a webáruház használói részére, az 1. pont szerinti elérhetőségeken, mely munkanapokon 09-16 óráig áll rendelkezésre. Az ügyfélszolgálatunk nemcsak a szokásos adásvételi- szállítási- és a általános termékinformációkkal kapcsolatban kereshető, hanem a webáruház által forgalmazott termékek részletes tulajdonságaival, alkalmazhatóságával kapcsolatban felmerülő bármely szakmai kérdésben is részletes felvilágosítást tud adni.
Ügyfélszolgálatunk közvetlen, személyes kapcsolatban áll az általunk forgalmazott termékek gyártóival, ami biztosíték arra, hogy a legfrissebb szakmai információk mindig rendelkezésünkre álljanak.
Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk használja ki ezt a lehetőséget, minden esetben ha legcsekélyebb bizonytalanság is felmerül.

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Különféle digitális nyomtatók kellékanyagainak utántöltéséhez szükséges festékanyagok, palackozott nyomtatótinták és lézertoner porok, tintarendszer alkatrészek, utántöltő készletek.
Az áruház profilja kiemelten a nyomtatókellék utántöltés kellékanyagokkal történő támogatása.

4. A Webáruház működésével kapcsolatos korlátozások:

A webáruház használatával a Vásárló tudomásul veszi és maradéktalanul elfogadja a következőket:
4.1. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.
4.2. A Vásárló elfogadja, hogy az áruház a készletinformációt nem vezeti. Készlethiány esetén a Üzemeltető felajánlja a legkedvezőbb várható szállítási határidőt a Vásárlónak. Ha a felajánlott szállítási határidő nem felelne meg, úgy a Vásárlót megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga. Ilyen esetben a Vásárló semmilyen további követelést nem támaszthat az Üzemeltető felé.
4.3. A szerződés a Vásárló és az Üzemeltető között csakis és kizárólag a rendelés tárgyának pontos szállítási határidejét tartalmazó visszaigazoló email kiküldésével tekinthető létrejöttnek. A webáruház a Vásárló számos egyéb tevékenységéről küld tájékoztató automatikus email rendszerüzenetet. Az ilyen üzenetek különösen nem tekinthetők szerződés létrejöttét kiváltó rendelésigazolásnak.

5. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy személyesen a Vásárló, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Amennyiben az Üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az Üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a Vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a Vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az Üzemeltetővel.

6. A rendelés menete

6.1. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált felhasználóneve és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.

6.2. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

6.3. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az Üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy a megrendelés pontos szállítási határidejét tartalmazó visszaigazolást.

A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

7. Regisztráció

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az Üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az Üzemeltető kérelemre törli a rendszerből.  

8. A megrendelések feldolgozása

A megrendelés feldolgozása alatt a 4.3 pont szerinti értesítés kiküldését értjük a Vásárló részére.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 09 - 14 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. 

9. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A rendelésről minden esetben ÁFA-s számlát állítunk ki, melynek eredeti példányát a csomagba tesszük.

A megrendelt termék fizetésének módja:

  • Banki előre utalással történő teljesítés: Az utalás teljesítése előtt, kérjük minden esetben várja meg a szállítási határidőt tartalmazó visszaigazoló e-mailünket, melyben kijelentjük hogy a megrendelt termékek készleten vannak. A visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunk az Üzemeltetői adatok között is megtalálható)

  • Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott Posta MPL futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni. 

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

10. Házhoz szállítás díjszabása

Banki előre utalás esetén:

  • Rendelési érték 0-20.000 Ft között a házhoz szállítás díja: 950 Ft.
    Rendelési érték 20 - 50.000 Ft között a házhoz szállítás díja: 1.300 Ft.
  • Rendelési érték 50.000 Ft fölött a házhoz szállítás díja: 0 Ft.

Utánvét esetén:

  • Rendelési érték 0-20.000 Ft között a házhoz szállítás díja: 1.250 Ft.
  • Rendelési érték 20 - 50.000 Ft között a házhoz szállítás díja: 1.550 Ft.
  • Rendelési érték 50.000 Ft fölött a házhoz szállítás díja: 0 Ft.

A megfelelő szállítási díjat a megrendelt termékek összértékéhez az áruház automatikusan hozzáadja.

11. Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott 1 (maximum 2) munkanap, (az estek kb. 95%-ában 1 munkanap). A banki előre utalás esetén a szállítási határidőt a vételár jóváírásától számítjuk. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a 4.2 pont az érvényes.

12. Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a Posta MPL futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 09 - 15 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol az itt megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.
A szállítási címet olyan részletességgel szükséges megadni, hogy annak alapján a kiszállítás egyértelműen megvalósítható legyen. (Pl. Címzett neve, irányítószám, település, utca, házszám, épület, lépcsőház, emelet, ajtó, egyéb kiegészítő információk, ha ez szükséges). Hiányos szállítási cím esetén az Üzemeltető a megrendelés teljesítését megtagadhatja, illetve hiányos szállítási címből eredő kézbesítési problémák miatt, a Vásárló semmilyen követelést nem támaszthat az Üzemeltető felé.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok újraküldését kizárólag a szállítási díj ismételt kiegyenlítése esetén áll módunkban elindítani. 

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az Üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

13. Postai szállítással kapcsolatos információk

A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

14. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő Vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az Üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az Üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az Üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az Üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az Üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Használatba helyezett termék esetében a Vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogot, tekintettel arra, hogy az természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.

15. Jótállás és szavatosság

A jótállás és szavatosság kérdését jelenleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozza. A webáruház által forgalmazott termékek - a vonatkozó jogszabály szerint - nem tartoznak a jótállási kötelezettség hatálya alá. Hibás teljesítés esetén a Vásárlót a szavatosságból adódó jogok illetik meg, a hivatkozott jogszabály tájékoztatóját szó szerint idemásoljuk:

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató (idézet a vonatkozó jogszabályból):

15.1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön az Üzemeltető hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő lehet rövidebb, de legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Üzemeltető vállalkozása nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

15.2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.”

16. Panaszok intézése

Az Üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az Üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az Üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az Üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az Üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a Vásárló lakóhelye szerint illetékes Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület testület előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

17. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.